Fase III: síntesi, extensió
Aprofitarem els últims 5 minuts de classe per a repassar els errors lingüístics de les exposicions dels alumnes, tant semàntics com gramaticals, morfosintàctics o sociolingüístics. Destacarem l’ús dels interrogatius. També parlarem del llenguatge formal/informal segons el tipus d’entrevista (i l’ús de vostè) i l’adequació del registre.
Tasca: correcció d’errors
Competència lingüística: comprensió oral
Temps: 5 minuts
Avaluació
L’avaluació d’esta sessió serà el resultat de la mitjana de la puntuació obtinguda als atributs segons la graella que es mostra a continuació. Serà part de l’avaluació contínua de la unitat, encara que els l’aprenentatge dels continguts acadèmics hauran de ser demostrats en un examen al final del trimestre que tindrà un valor del 40% de la nota. El 60% restant serà la mitjana de les puntuacions obtingudes en les activitats en classe, en tasques com la de la sessió que ens ocupa. En concret, l’avaluació d’esta sessió és farà segons la següent rúbrica:
Competències per avaluar
|
Punts
|
Creativitat
| |
Captació de l’interés dels companys
| |
Estructura de l’entrevista
| |
Domini del llenguatge
| |
Correcció lingüística
| |
Seguretat i claredat a l’exposició
| |
To de la veu
| |
Gestió del temps
| |
Ús de materials de recolzament
| |
Actitud
| |
Capacitat de treball en grup
|
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada