diumenge, 20 d’agost del 2017

Presentació 4. Estructura de la Unitat Didàctica (II)

Fase II: Construcció de sabers i competències

1. En grups, els alumnes trien quin tipus de entrevista faran, es distribueixen els rols segons la seua elecció i debaten entre ells quines seran les preguntes que plantejaran al entrevistat. Escriuen un guió de l’entrevista, amb la seua presentació, preguntes i conclusions. També hauran d’organitzar l’exposició, distribuint-se les preguntes i respostes, fent-se esquemes i prenen notes que després utilitzaran davant els seus companys.
El professor, per la seua part, estarà resolent els dubtes de l’alumnat apropant-se als grups per a guiar la tasca i supervisar-la.
Tipus de tasca: debat, organització, escriptura, elaboració de esquemes, treball en grup, pensament crític
Competència lingüística: expressió oral i escrita
Temps: 15 minuts
2. Exposició de treballs
Els grups eixiran a la pissarra a interpretar les entrevistes confeccionades. Hauran de fer una breu introducció per contextualitzar el personatge o personatges, la relació de preguntes i respostes i un comiat. Disposen d’uns 3 minuts.
TIpus de tasca: exposició, joc de representació (role play)
Competència lingüística: comprensió escrita, expressió oral
Temps: 15 minuts

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada